Otvorena pozicija – Menadžer u reviziji (m/ž)

Međunarodna tvrtka za reviziju i poslovno savjetovanje, s mrežom ureda u Austriji i jugoistočnoj Europi te dugom profesionalnom tradicijom i iskustvom, traži Menadžera u reviziji (m/f).

Kroz razgranatu mrežu tvrtka članica te uz primjenu profesionalnih revizorskih alata i resursa, tvrtka pruža revizijske usluge najviše kvalitete i neovisnosti, pridržavajući se načela profesionalne objektivnosti i transparentnosti. Revizija se obavlja sukladno nacionalnim pravilima i međunarodnim revizijskim standardima.

Ključ uspjeha u Hrvatskoj leži u visokoj profesionalnosti, tehničkim vještinama, poznavanju različitih industrija i znanju stručnih kadrova koji se kontinuirano usavršavaju kroz interne i eksterne edukacije, sukladno njihovom području interesa i rada.

Zaposlenicima se nude mogućnosti rada na nacionalnim i međunarodnim projektima, jamči se napredovanje u skladu s poslovnim rezultatima, fleksibilno radno vrijeme, rad od kuće ili ureda (ovisno o individualnim preferencijama), mentorstvo te dodatne pogodnosti koje su dio programa za nagrađivanje zaposlenika.

Puno se pažnje pridaje mentalnom zdravlju i održavanju balansa između poslovnog i privatnog života, pružajući mehanizme podrške i razumijevanja za najrazličitije situacije u životu.

Pridruži se Confida timu!

Uloga mendžera u reviziji:

  • revizija i uvid u financijske izvještaje za klijente koji dolaze iz različitih industrijskih grana,
  • revizija posebne namjene (revizija EU projekata, revizija pripajanja/spajanja/podjela, revizija osnivanja i povećanja temeljnog kapitala, revizija neprofitnih organizacija i dr.),
  • samostalnost u radu,
  • planiranje revizije, identificiranje rizika i plan revizorskih procedura,
  • vođenje revizorskog tima, kontrola i pregled radnih papira,
  • priprema financijskih izvještaja,
  • kontinuirana profesionalna edukacija,
  • profesionalna komunikacija s klijentima i poštivanje rokova,
  • pružanje visoke kvalitete rada kao i primjenjivanje procedura te profesionalnih standarda,
  • pedantno i ažurno bilježenje radne dokumentacije,
  • participiranje u daljnjem razvoju odjela revizije,
  • ostali poslovi iz domene revizije, poreza, savjetovanja i računovodstva,
  • rad uključuje putovanja i odlaske na teren na lokaciju klijenta.

Uvjeti:

  • visoko obrazovanje s područja ekonomije, financija i/ili računovodstva,
  • minimalno tri godine istog/sličnog radnog iskustva u reviziji,
  • komunikativna osobnost – odlične komunikacijske, prezentacijske, organizacijske sposobnosti i samoinicijativnost,
  • visoki stupanj osobnog integriteta, sistematičnost, analitičnost,
  • spremnost na konstantno učenje i timski rad u dinamičnom okruženju,
  • poznavanje MSFI/HSFI, MrevS-a, računovodstvenih i poreznih propisa,
  • aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu,
  • poznavanje rada na računalu (revizijski alati, Microsoft Office).

Nudimo:

  • ugovor na neodređeno s probnim rokom od 6 mjeseci,
  • siguran posao u inovativnoj, internacionalnoj organizaciji, motivirajuću i ugodnu radnu atmosferu,
  • godišnje procjene o radnoj uspješnosti, usmjeravanje i razvoj,
  • profesionalna usavršavanja i razvoj individualnih kompetencija,
  • paket dodatnih benefita – Moontop,
  • međusobno poštovanje, povjerenje i integritet.

Join our team and make a difference!

Svoj životopis i motivacijsko pismo možete poslati na office@confida.hr ili klikom na gumb niže.

Pročitajte više: