Međunarodna tvrtka za reviziju i poslovno savjetovanje, s mrežom ureda u Austriji i jugoistočnoj Europi te dugom profesionalnom tradicijom i iskustvom, traži Menadžera u reviziji (m/f).
Kroz razgranatu mrežu tvrtka članica te uz primjenu profesionalnih revizorskih alata i resursa, tvrtka pruža revizijske usluge najviše kvalitete i neovisnosti, pridržavajući se načela profesionalne objektivnosti i transparentnosti. Revizija se obavlja sukladno nacionalnim pravilima i međunarodnim revizijskim standardima.
Ključ uspjeha u Hrvatskoj leži u visokoj profesionalnosti, tehničkim vještinama, poznavanju različitih industrija i znanju stručnih kadrova koji se kontinuirano usavršavaju kroz interne i eksterne edukacije, sukladno njihovom području interesa i rada.
Zaposlenicima se nude mogućnosti rada na nacionalnim i međunarodnim projektima, jamči se napredovanje u skladu s poslovnim rezultatima, fleksibilno radno vrijeme, rad od kuće ili ureda (ovisno o individualnim preferencijama), mentorstvo te dodatne pogodnosti koje su dio programa za nagrađivanje zaposlenika.
Puno se pažnje pridaje mentalnom zdravlju i održavanju balansa između poslovnog i privatnog života, pružajući mehanizme podrške i razumijevanja za najrazličitije situacije u životu.
Pridruži se Confida timu!
Uloga mendžera u reviziji:
- revizija i uvid u financijske izvještaje za klijente koji dolaze iz različitih industrijskih grana,
- revizija posebne namjene (revizija EU projekata, revizija pripajanja/spajanja/podjela, revizija osnivanja i povećanja temeljnog kapitala, revizija neprofitnih organizacija i dr.),
- samostalnost u radu,
- planiranje revizije, identificiranje rizika i plan revizorskih procedura,
- vođenje revizorskog tima, kontrola i pregled radnih papira,
- priprema financijskih izvještaja,
- kontinuirana profesionalna edukacija,
- profesionalna komunikacija s klijentima i poštivanje rokova,
- pružanje visoke kvalitete rada kao i primjenjivanje procedura te profesionalnih standarda,
- pedantno i ažurno bilježenje radne dokumentacije,
- participiranje u daljnjem razvoju odjela revizije,
- ostali poslovi iz domene revizije, poreza, savjetovanja i računovodstva,
- rad uključuje putovanja i odlaske na teren na lokaciju klijenta.
Uvjeti:
- visoko obrazovanje s područja ekonomije, financija i/ili računovodstva,
- minimalno tri godine istog/sličnog radnog iskustva u reviziji,
- komunikativna osobnost – odlične komunikacijske, prezentacijske, organizacijske sposobnosti i samoinicijativnost,
- visoki stupanj osobnog integriteta, sistematičnost, analitičnost,
- spremnost na konstantno učenje i timski rad u dinamičnom okruženju,
- poznavanje MSFI/HSFI, MrevS-a, računovodstvenih i poreznih propisa,
- aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu,
- poznavanje rada na računalu (revizijski alati, Microsoft Office).
Nudimo:
- ugovor na neodređeno s probnim rokom od 6 mjeseci,
- siguran posao u inovativnoj, internacionalnoj organizaciji, motivirajuću i ugodnu radnu atmosferu,
- godišnje procjene o radnoj uspješnosti, usmjeravanje i razvoj,
- profesionalna usavršavanja i razvoj individualnih kompetencija,
- paket dodatnih benefita – Moontop,
- međusobno poštovanje, povjerenje i integritet.
Join our team and make a difference!
Svoj životopis i motivacijsko pismo možete poslati na office@confida.hr ili klikom na gumb niže.